donderdag, maart 28, 2024

Datum: zondag 19 mei 2019 15:00

Plaats 4001 KX Tiel, Nederland

TM logo zwart TIFF 2          Taaftere

PACO van der LINDEN  (piano)

o.l.v    Mariette Effing

Inleiding

Het Tielsmannenkoor o.l.v Mariette Effing ,Pianist Paco van der Linden de folkband Taaftere, treden samen op!

Paco van der Linden is een bekende pianist in de (regionale) muziekwereld. Zo won hij prijzen op regionale en nationale concoursen en is hij vaste begeleider van het Tielse Elstars Muziek Theater.

Taaftere is een 4-koppige folkgroep met roots in de jaren 60 en 70. De muzikanten hebben hun sporen verdiend in vele (professionele) bands en zijn door de jaren heen altijd muziek blijven maken. Naast ballades brengen zij nummers over vrolijke en netelige zaken. De nummers zijn door de groep zelf geschreven.

Het TM zing deze keer populaire muziek. Ballades en vrolijke up-tempo nummers. We worden daarbij begeleid door Paco van der Linden en bij een aantal nummers door Taaftere.

Premiere "Jouw Naam"

Het TM zal, samen met solist Mario van der Linden, pianist Paco van de Linden en bassist Willy VerKuijlen,  het nummer "Jouw Naam" vertolken. Dit nummer, van componist Mario van der Linden, is voor het Tielsmannenkoorr speciaal bewerkt door de in Nederland bekende arrangeur voor koormuziek, Jetse Bremer. Het nummer was voor de medewerkenden aan het concert de aanleiding om dit concert te verzorgen. Het is voor het eerst dat we het nummer zingen, dus een premeire!

Toegangskaarten

QR Jouw Naam Kaarten

of click HIER

Prijs 10 euro pp

Kleding

Grijze broek, lichtblauw overhemd zonder strik (eventueel met wit T-shirt eronder), zwarte nette schoenen

Plaats

Agnietenhof (kleine zaal), Sint Agnietenstraat 2, 4001 NB Tiel,

Parkeren

U kunt parkeren in de naastgelegen parkeergarage Westluidense Poort, Rechtbankstraat 1, bij de Agnietenhof

Deze parkeergarage werkt volgens het systeem van kenteken-parkeren. Er is dus geen slagboom. Camera’s registreren uw kenteken bij het in- en uitrijden. U krijgt dan ook geen kaartje.

Tijden

12.20 uur                          Aanwezig