dinsdag, maart 19, 2024

Tiels Mannenkoor treedt voor het eerste weer op sinds 2019

Op woensdag 3 november is het Tiels Mannenkoor weer sinds lange tijd opgetreden. Ter gelegenheid van Allerzielen werd een bijdrage geleverd aan de herdenking op de mooie en sfeervol uitgelichte begraafplaats "Ter Navolging".

Hieronder de prachtige foto's van Raphaël Drent

rd 002 allerzielen ternavolging

en van Jan Bouwhuis

Tiel, 02 november 2021Op de begraafplaats Ter Navolging aan de Lingedijk was de jaarlijkse bijeenkomst onder de noemer 'Ter Nagedachtenis'. Vanaf 18.30 ur was het mogelijk kaarsen te plaatsen. Het Tiels Mannenkoor onder leiding van Mariëtte Effing bracht een zestal liederen ten gehore, onderbroken door een gedicht uitgesproken door Gerard Buijs. Het was het eerste openbare optreden van het koor na het uitbreken van de Corona-pandemie, nu al weer ruim anderhalf jaar geleden.Foto Jan Bouwhuis.

Ledenportaal